Photo Diaries - French it up! - weeks 18+19

Missed me much? n-am fost prin zonă așa cum mi-aș fi dorit și nici n-am putut să țin pasul cu Photo Diaries pentru săptămânile 16 și 17, așa că voi sări peste ele și voi trece direct la săptămânile 18 și 19, petrecute la capătul lumii. Nu, nu glumesc, chiar am fost la capătul lumii! Sau cel puțin la unul dintre capete. Am petrecut 10 zile incredibile în regiunea Finistère din Franța (denumirea provine din latină Finis Terrae și înseamnă capătul lumii. I se spune așa pentru că este cea mai vestică bucată de pământ din Franța. De aici, doar oceanul Atlantic te mai desparte de America de Nord. Am ajuns acolo cu ocazia unui proiect Erasmus Intensiv pe tema practicilor jurnalistice în Europa. A fost magic să mă aflu acolo, după cum veți vedea și voi în pozele care urmează:
Missed me much? I wasn't around as I would have wanted to and I wasn't able to keep up with Photo Diaries for weeks 16 and 17, so I'll skip them and move right on to weeks 18 and 19, which I spent at the end of the world. No, I'm not kidding, I really was at the end of the world! Or at least one of the ends. I spent 10 incredible days in the french region Finistère (name coming from latin Finis Terrae meaning end of land). They call it that because it is the westernmost piece of land in France. From there on, there's nothing but the Atlantic Ocean until North America. I was given the opportunity to be there through an Intensive Erasmus Program on journalistic practices in Europe. It was magical for me to be there, as you are about to see in the pics below:

Luni (Monday) 26.08.2013:
Am ajuns în Paris dimineața devreme, și-am luat transportul în comun până la Garre du Nord de unde ne-a preluat autocarul care ne-a dus spre Camaret-sur-Mer.
Nu am avut timp să vizităm, dar am văzut Sena și turnul Eiffel (nu l-am prins în poză) din autocar.
 După o zi întreagă de călătorit, am ajuns în Camaret unde ne-am cazat la o tabără pentru tineret. Camere mici, mici de tot (tot ce vedeți e tot ce aveam) plus o baie-dulap din plastic (sau în limbaj mai colorat ”dușo-budă ecologică” - nu vă arăt poză cu așa ceva!).

Marți (Thursday) 27.08.2013:
De cum ne-am trezit și-am luat micul dejun ne-am dus să explorăm orășelul. Pe drum ne-am întâlnit și cu un cățel suuper blând care-și scotea boticul prin gard să fie mângâiat ♥
  și în câteva minute am ajuns în port. Ele sunt colegele mele de echipă, Mihaela, Cristina (care are un blog obișnuit) și Ioana.

În port am găsit și câteva epave ancorate pe uscat.
Miercuri (Wednesday) 28.08.2013:
Între orele de curs din prima săptămână am început să cunoaștem și noi mai bine orășelul și-am ajuns să ne scăldăm picioarele în Oceanul Atlantic și să facem multe poze.
 Despre ”creșa” de scoici natural-formată în stâncă v-am zis deja pe Facebook, dar vă mai spun. Ce vedeți negru sunt ”buchețele” de scoici vii care stau lipite de stâncă, au și piscinuță cu apă de ocean, ce rămâne și după maree.
La final de zi, am asistat la un concert de muzică celtică, organizat de către coordonatorii proiectului Erasmus. N-am crezut că ne vom distra atât de mult cât ne-am distrat, dar celții ăștia chiar au cântecele amuzante!
Joi (Thursday) 29.08.2013:
Am mers să explorăm cărări noi din orășel și cel puțin eu m-am îndrăgostit de căsuțele lor mici și cu obloane la fiecare fereastră ♥

Tot azi, Luiza a făcut un guest post pe blogul meu, pe care sunt sigură că l-ați văzut deja! Dacă nu, click aici
Vineri (Friday) 30.08.2013:
Zi de curs foarte plictisitoare, în care fiind foarte privată de somn am devenit instant Picasso!
 Iar puțina atenție pe care am avut-o am îndreptat-o spre partea practică a cursului.
Sâmbătă (Saturday) 31.08.2013:
Nu am multe să vă spun pentru sâmbătă, doar că am ”partajat un Coca Cola avec une amie”. Defapt l-am băut singurică dar mi-a plăcut să văd campania asta și în franceză.
și că am avut o recepție la primăria orașului unde au fost expuse poze făcute de studenții români care au participat anul trecut la acest proiect. Poza e făcută în drum spre primărie:
Duminică (Sunday) 1.09.2013:
Duminică a fost prima zi de lucru din cadrul părții practice a proiectului, așa că am profitat și ne-am plimbat toată ziua, încercând să ne concretizăm ideea de proiect. Am văzut niște lucruri frumoase, care ne-au ajutat să ne inspirăm și să concretizăm ideea.
 Totodată, apa s-a retras destul de mult față de zilele anterioare, lăsând câteva bărci din port pe uscat.
 Chiar dacă în port erau bărcuțe pe uscat, în larg se plimbau nestingherite, și una cu pânze roșii a sărit în evidență când restul aveau toate pânzele albe.
Luni (Monday) 2.09.2013:
Săptămâna doi a început în forță pentru noi și ne-am apucat de filmat pentru proiectul nostru final, ce vedeți voi aici sunt poze behind the scenes:
 și echipa (El e Alexandre, colegul nostru și actorul principal în filmuleț).
 ”Șșșșșt! Se filmează!”
 La un moment dat ne-am săturat de cadre și scene așa că ne-am dus la o cafenea să ne odihnim puțin, timp în care Ioana, experta noastră în origami microscopic, a făcut o bărcuță din ambalajul unui cub de zahăr. Am împrovizat și-am pus-o într-o linguriță cu cafea să o fac să strălucească!
 Iar seara ne-am întors la filmări, de data asta pe plajă, ocazie cu care ne-am bucurat de un apus extraordinar!

Marți (Thursday) 3.09.2013:
Ultima zi de filmare și prima zi de editat. Am fost incredibil de stresate marți și am dormit per total în jur de 3 ore în noaptea aceea!
 Când mă ocup de montajul audio, îmi place să închid ochii și să îmi pun căști în urechi. Astfel niciun factor extern nu poate să-mi distragă atenția de la ce trebuie să ascult.
 Muncim din greu la 3 noaptea, ronțăind M&m's!
Și Ana a scris un guest post pe blog, aici:

Miercuri (Wednesday) 4.09.2013:
A fost o zi cu activități planificate, întâi am mers cu barca
 După care am vizionat ”The act of killing”. Aici trebuie să recunosc, pentru prima dată în viața mea am adormit la cinema! Asta pentru că dormisem foarte puțin cu o noapte înainte și nu înțelegeam mare parte din film oricum... don't judge! Ieșiți de la film (și puțin mai odihniți - se pare că n-am fost singura care a moțăit!) ne-am împrăștiat să mâncăm, întrucât nu aveam cină la cazare în acea seară.
 Noi am ales să mâncăm câte o baghetă franțuzească cu șuncă de pui și am ajuns să o împărțim cu noi noștri prieteni
Joi (Thursday) 5.09.2013:
Ultima zi petrecută în Camaret a fost una extrem de haotică. Dar am mâncat înghețată și am făcut câteva cumpărături pentru drum. (Ca să vedeți tot ce-am cumpărat, vă invit să citiți postarea de tip haul)
Vineri (Friday) 6.09.2013:
Odată ajunși în Paris ne-am agitat că aveam la dispoziție foaarte puțin timp să vizităm, și am apucat să ne plimbăm doar pe Champs Elysees
 unde am dat de Cartier
 Louis Vuitton
 și Tiffany
Evident, am văzut și Arcul de Triumf
 și întreg bulevardul Champs Elysees.
 Apoi am urcat în metrou și-am plecat spre shuttle-ul care urma să ne ducă la aeroport.

Pentru că la întoarcere am zburat chiar la apus, am avut parte de-o imagine superbă unde în față era întuneric și în spate se vedea apusul ♥ (îmi cer scuze pentru reflexia din geam)
 Pe avion ne-am ocupat timpul cu revistele cumpărate anterior.
Sâmbătă (Saturday) 7.09.2013:
Ajunsă acasă Sâmbătă noaptea am găsit 4 colete cucuiete ce mă așteptau frumușel pe pat, vorbesc și despre ele în haul.
Duminică (Sunday) 8.09.2013:
Și cam atât! obosită de atâta drum și nesomn, mi-am petrecut weekendul odihnindu-mă. Totuși, nu ar fi Photo Diaries dacă nu aș pune și câteva poze cu mâncarea ce-am savurat-o pe-acolo. Aici, doar o parte mică din mâncarea yummy de acolo și mențiunea că în loc de cartofi prăjiți cu scoici eu am mâncat cartofi prăjiți cu 3 feluri de brânză pentru că sunt alergică la orice fel de pește sau fruct de mare.
În final vă las cu produsul final, rodul muncii noastre în Camaret: scurt-metrajul Camar(et) moi. Aștept impresii despre filmuleț :)

Gata! Vă las să respirați și să comentați!
Until next time, yours,

Ah, apropos! Ați văzut ultima ofertă Romwe?
Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!